Grupa Saint-Gobain oraz wchodzące w jej skład marki chętnie wspierają akcja związane z edukacją i rozwijaniem kreatywności u dzieci i młodzieży
RIGIPS, marka grupy Saint-Gobain, przeznaczyła część kwoty ze sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych na wsparcie Brave Kids Festival, który odbył się w lipcu we Wrocławiu. To cykl spektakli, kończących I etap Brave Kids - projektu warsztatów dla najmłodszych, którzy wykazują niezwykłe zdolności artystyczne. Grupa Saint-Gobain oraz wchodzące w jej skład marki chętnie wspierają akcja związane z edukowaniem i rozwijaniem kreatywności u dzieci i młodzieży. Szczególnie jeżeli pozwalają one wpoić najmłodszym pozytywne wartości , jakie wpisują się Pryncypia Saint-Gobain. Zaliczają się do nich m.in. poszanowanie różnorodności, szacunek dla innych czy też lojalność.
W ramach festiwalu odbyły cztery spektakle. Wzięły w nich udział dzieci i młodzież między innymi z takich krajów, jak Indie, Iran, Uganda, Brazylia, czy Maroko. Spektakle przygotowano podczas dwutygodniowych warsztatów, odbywających się we Wrocławiu, Warszawie, Wałbrzychu i słowackich Koszycach.