Nasze marki ISOVER, RIGIPS, WEBER ruszyły z nową edycją kampanii "Lepiej bez smogu"!

Pod hasłem „Radość bierze się z powietrza” rozpoczęła się jesienna odsłona kampanii społecznej wspierającej rządowe programy na rzecz termomodernizacji. Kampania jest kontynuacją działań promujących ideę termoizolacji w kontekście walki o jakość środowiska i czyste powietrze, tym razem z wykorzystaniem systemowych rozwiązań ISOVER, RIGIPS, WEBER.
Pamiętajmy, że choć dużo już zrobiono, to wciąż wiele domów jest nieocieplonych a niska emisja, pochodząca z domowych pieców grzewczych, to jedna z głównych przyczyn smogu. Dzięki kompleksowej modernizacji budynków jednorodzinnych jakość powietrza w Polsce może znacząco się poprawić w ciągu kilkunastu lat!
Making the World a Better Home
W nowej odsłonie kampanii zgodnej z naszą wizją GROW&IMPACT wynikającą z celu nadrzędnego Saint-Gobain Making the World a Better Home przekonujemy, że zaangażowanie w ograniczenie smogu dziś przełoży się na to, jakim powietrzem będą oddychać kolejne pokolenia. To od naszych codziennych decyzji - tych małych względem np. zużycia plastiku, segregacji śmieci czy ekonomicznej jazdy samochodem, ale też tych większych budowlano-remontowych wyborów zależeć będzie jakość życia naszego i naszych bliskich.
Więcej na dedykowanej stronie www.lepiejbezsmogu.pl