Hero Image
Saint Gobain
3 min

Wszystko można przekształcić. Jak produkty i rozwiązania grupy Saint-Gobain tworzą zrównoważone budownictwo?

Stawiając czoła wyzwaniom związanym z przyszłością naszej planety, Saint-Gobain angażuje się w transformację branży budowlanej i przekształcanie miast na rzecz lepszej przyszłości.

Stawiając czoła wyzwaniom związanym z przyszłością naszej planety, Saint-Gobain angażuje się w transformację branży budowlanej i przekształcanie miast na rzecz lepszej przyszłości. Stosując technologicznie zaawansowane procesy produkcyjne - mniej energochłonne i zasilane z recyklingu, Grupa zapewnia innowacyjne rozwiązania odpowiadające na przyszłe wyzwania środowiskowe oraz zmniejsza ślad węglowy generowany przez budynki nowe i te poddawane renowacji. Wizja Saint-Gobain opiera się nie tylko na lekkim i zrównoważonym budownictwie, ale jest również wyrazem zaangażowania w komfort codziennego życia każdego człowieka. "Wszystko można przekształcić" - to przesłanie płynące z najnowszej kampanii "Nowy Świat", w której transformacja sektora budowlanego ilustrowana jest poprzez przekształcanie budynków jednego z miast na świecie. Przyszłość została przedstawiona z perspektywy młodzieży, bowiem któż lepiej niż młodzi ludzie może uosabiać optymizm i potrzebę transformacji?

Saint Gobain 2

Nowy Świat. W obrębie naszych miast można zmienić wszystko

Saint-Gobain ogłasza nową globalną kampanię pod hasłem "Nowy Świat" (New World), która ma na celu ugruntowanie wizji Grupy jako światowego lidera w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa. Kampania ta, realizowana we współpracy z Publicis Conseil i za pośrednictwem Publicis Média Connect, opiera się na koncepcji "Wszystko można przekształcić" i pokazuje, w jaki sposób materiały oraz rozwiązania Saint-Gobain zmieniają sektor budowlany, czyniąc go bardziej zrównoważonym, zasobooszczędnym i innowacyjnym, jednocześnie generującym niższe emisje dwutlenku węgla.

Saint Gobain 3

– Oferta Saint-Gobain w zakresie renowacji budynków oraz nowego i lekkiego budownictwa stanowi kompletny zestaw rozwiązań pozwalających sprostać trzem głównym wyzwaniom, przed którymi stoi nasz świat: radykalnemu ograniczeniu emisji CO2 związanej z sektorem budowlanym, ochronie zasobów naturalnych oraz stawianiu czoła problemowi dynamicznej urbanizacji w krajach wschodzących, która wymaga szybkiego i wydajnego budownictwa. Nowa kampania marki ma na celu zwiększenie wartości tej oferty, umocnienie pozycji Grupy jako światowego lidera w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa oraz pokazanie jej zdolności do transformacji całej branży – mówi Laurence Pernot, Wiceprezes ds. Komunikacji Saint-Gobain.

Saint Gobain 4

MIASTA PRZYSZŁOŚCI

Przewidując to jak będziemy żyć w przyszłości w obliczu zmian klimatycznych i zużywających się zasobów naturalnych, musimy zacząć o tym myśleć i działać już dziś. Im szybciej zareagujemy i im więcej z nas dołączy do przekształcania naszych miast, tym sprawniej będziemy w stanie zdecydować jaką stworzymy przyszłość dla nas i przyszłych pokoleń. Edukacja i pozytywna zmiana to główne cele, którymi się kierowaliśmy tworząc projekt Polskie Miasta Przyszłości 2050.

Do udziału w nim zaprosiliśmy ekspertów ze świata architektury, nauki i biznesu, aby wypracować wspólne rozwiązania i stworzyć możliwe scenariusze dla naszych polskich miast. Wyniki tych prac zamknęliśmy w raporcie. Poza foresightową projekcją rzeczywistości, umieściliśmy w nim ranking polskich miast, które zostały poddane ocenie m in. pod względem jakości transportu, infrastruktury, edukacji, czy mieszkalnictwa. Zapraszamy do zapoznania się z naszym kanale YouTube.

 

Więcej o kampanii New World znajduje się na stronie: 

https://www.saint-gobain.com/en/construction-to-last