To kolejny prestiżowy tytuł zdobyty przez Isover głosami klientów. Badanie przeprowadzono na próbie ponad 11 tys. respondentów.

Jakość, doświadczenie, wiarygodność i ciepło – to główne skojarzenia, jakie zdaniem ankietowanych osób wiążą się z marką ISOVER. Złote Godło i tytuł Konsumencki Lider Jakości marka otrzymała za sprawą ponad 34% głosów oddanych w kategorii „Systemy dociepleń".

W uzasadnieniach wyboru padały m.in. takie argumenty: „marka sprawdzona przeze mnie w czasie docieplania poddasza", „łatwość montażu, wytrzymałość, skuteczność, wysoka izolacyjność" czy „marka utrzymująca stabilną jakość w rozsądnej cenie".

Program Konsumencki Lider Jakości organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki", ogólnopolskiego dodatku Dziennika Gazety Prawnej. Celem badań jest wyłonienie najlepszych, pod względem jakości, usług i produktów na rynku. Tegoroczną edycję badania przeprowadzono z  udziałem rekordowej liczby, ponad 11 tysięcy respondentów.