AUTOVER dystrybucyjna marka Saint−Gobain dla rynku wtórnego szyb samochodowych obchodziła swoje 30−lecie istnienia końcem 2021 roku. Ostatnio, w tym roku marka zmieniła swoją nazwę na SEKURIT SERVICE, zyskała indywidualne logo i ujawniła swoje plany na nowy rozdział, w tym rozwój oferty cyfrowej w zgodzie ze strategią "Grow&Impact".

Dlaczego wybrano nazwę Sekurit Service? To proste, dwa współbrzmiące słowa, które doskonale oddają niepowtarzalne DNA firmy, która jest ściśle związana z uznaną na całym świecie marką Saint−Gobain SEKURIT. A unikalny serwis jest tym, co firma zapewnia każdego dnia! Mathieu Lemaréchal, Dyrektor Marketingu wyjaśnia "Sekurit Service, to nazwa, która uosabia naszą bogatą historię, jak również nasze dążenie do innowacji. Nazwa, która jednocześnie mówi, że zapewniamy jakość, która nie ma sobie równych i jesteśmy dla Ciebie, kiedy nas potrzebujesz. Marka, na którą zawsze można liczyć."

Zobaczcie jaki serwis zapewnia SEKURIT SERVICE

Firma jako pierwsza na swoim rynku uruchomiła sklep internetowy w 2005 roku. Od tego czasu regularnie dodaje usługi i funkcjonalności − z myślą o potrzebach klientów. Najnowszym dodatkiem jest cyfrowy proces zwrotów. Częścią projektu rebrandingu była optymalizacja narzędzi cyfrowych. Wykorzystując istniejący już ruch w sklepie internetowym i pamiętając o kliencie, marka Sekurit Service zbudowała swoją nową stronę www, jako front−end do swojego sklepu internetowego. Wszystko w jednym miejscu, co usprawnia cyfrową podróż klienta.

Your business matters to obietnica Sekurit Service. Kierowanie się danymi i rozwijanie technologii cyfrowych pozwala firmie być o krok do przodu i przewidywać potrzeby, co oznacza, że klienci mogą skoncentrować się na swojej działalności.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na nową stronę marki http://www.sekurit-service.com/