RIGIPS, marka Grupy Saint-Gobain, przeznaczyła część kwoty ze sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych na wsparcie Brave Kids Festival, który odbył się w lipcu we Wrocławiu i Warszawie. To cykl spektakli, kończących I etap Brave Kids - projektu warsztatów dla najmłodszych, którzy wykazują niezwykłe zdolności artystyczne. Grupa Saint-Gobain oraz wchodzące w jej skład marki chętnie wspierają akcje związane z edukowaniem i rozwijaniem kreatywności u dzieci i młodzieży. Szczególnie jeżeli pozwalają one wpoić najmłodszym pozytywne wartości, jakie wpisują się w Pryncypia Postępowania Saint-Gobain. Zaliczają się do nich m.in. poszanowanie różnorodności, szacunek dla innych, czy też lojalność.

W ramach festiwalu odbyły się cztery spektakle. Wzięły w nich udział dzieci i młodzież między innymi z takich krajów, jak Indie, Iran, Uganda, Brazylia, czy Maroko. Spektakle przygotowano podczas dwutygodniowych warsztatów, odbywających się we Wrocławiu, Warszawie, Wałbrzychu i słowackich Koszycach.

Wspieramy edukację i rozwój

Brave kids
Jako część grupy Saint-Gobain bardzo chętnie wspieramy inicjatywy zarówno charytatywne, jak i społeczne, w szczególności takie, które stawiają na rozwój i edukację – mówi Paweł Kocemba, dyrektor sprzedaży i marketingu marki RIGIPS

Paweł Kocemba

dyrektor sprzedaży i marketingu marki RIGIPS

Brave Kids Festival to inicjatywa, która umożliwia najmłodszym miłośnikom sztuki realizację swoich pasji, rozszerzenie horyzontów, a także, dzięki obecności dzieci z różnych kultur i grup etnicznych, jest to również lekcja tolerancji. Z kolei samo pojawienie się na jednej scenie 120 dzieci z różnych kultur i środowisk było głośnym apelem o budowanie lepszego świata opartego na wyrozumiałości, wrażliwości, współczuciu i współpracy.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć ze spektakli